  • Data: 2007-05-27 11:43:40
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał napisał(a):

    > To jednak jest to prawie niezbędne.

    gowno prawda, ja prowadze forum na temat ziobro
    debata.zbigniewziobro.org i jakos nie przyszloby mi na mysl by te forum
    moderowac gdyz znizylbym sie do poziomu tego czlowieka. (gazeta.pl
    podobnie nie moderuje i jakos nie maja klopotow o ktorych piszesz)

    Co do moderacji PO,
    wez pod uwage ze kasujac posta bedacego czynem przestepczym gdyz
    narazilbym sie na odpowiedzialnosc
    karna za usuwanie dowodow. Jedynie o ile istniala by moziwosc bym go
    zablkowal i przekazal dane policji. Ja nei moge odpowiedac za tresc
    niemoderowanego posta.

    inna sprawa ma sie moderacji PRZED, tu faktycznie moderator bierze
    nasiebie odpowidzialnosc za pomocnictwo.

    > Nie twierdzę, że są obiektywni. Wręcz przeciwnie, ewidentnie są
    > subiektywni i negatywnie nastawieni do omawianych ludzi i zrzeszenia. Co
    > nie przekreśla zasadności.

    chec doj. sld nic wiecej (frgament dotcyzacy ministra spr. slowo
    "oczywiscie z sld") i dopuszczanie postow wychwalajacych zniezwykla
    walke ziobro z tym ukladem/ Jak dla mnie to wystarczy.

    > 1. O sprawie karnej redaktora naczelnego Gazety Bytowskiej afair
    > wypowiadałeś się.

    mozliwe, ale nie pamietam.

    > 2. Sprawa dotyczyła wypowiedzi na forum, które nie było moderowane. Nie
    > ustalono autorów na podstawie IP, więc prokuratorek oskarżył redaktowa
    > naczelnego na podstawie prawa prasowego.
    > 3. Gazeta afair jest dostępna tylko w internecie, z prasą (papierową) ma
    > tylko wspólną nazwę.
    > 5. Proces został warunkowo umorzony na dwa lata.
    > 4. Oskarżony właśnie złożył apelację domagając się uniewinnienia.

    i bardzo dobrze, tylko nie rozumiem czemu tlumaczysz pewne dzialania
    blednym postepowaniem jakiegos prokuratora.

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie