  • Data: 2023-01-15 16:53:52
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2023 o 13:03, J.F pisze:

    > No to chyba nie takie patole?

    No właśnie w dużej mierze patole. Pojechał na magazyn do jukeja i
    zarobił w miesiąc tyle co nakradł w trzy miechy.

    > No ale:
    > a) czemu wladza sie poczula taka zagrozona?

    To akurat z kulonerią nie ma wiele wspólnego. A czemu? Bo wkurwili się
    normalni ludzie a nie jacyś wyimaginowane łżeelity. Komitetów komuchom
    nie palili inteligencji z soldarności a wkurwieni robotnicy.
    NIewykluczone zresztą, że karakan nprawdę wcześniej myślał że lud go
    kocha a ty jakieś demonstrację. Pamiętajmy o tym, że mu internet drukują
    (zapewne niecały) a jak założył buty nie od pary, to nie było odważnego
    co by mu powiedział i tak "na miasto" polazł. On żyje w swojej bańce,
    więc ciężko ocenić co mu się we łbie lęgnie.

    > b) demonstracje bywaly i za poprzedniej władzy.

    No bywały - i generalnie poza tym nieszczęsnym marszem niepodległości
    policja się raczej przyglądała a nie była w nie zaangażowana. Były białe
    miasteczka, to je w miarę bez przemocy przenieśli z ulicy i tyle. A
    marsz niepodległości nawet jak dochodziło tam do nadużyć społecznie było
    łatwo przykryć "bitwą pod empikiem". Z julkami trzeba się było zadowolić
    tym że krzyczały "wypierdalać!". Za to pojawiały się nagrania at-ków z
    pałkami napadających na demonstrantów, dziewczyny ze złamaniem spiralnym
    albo scena jak 20 kulsonów zgazowało posłankę, bo się przestraszyli jak
    pokazywała legitymację poselską. Nawet poprzedniego marszy
    niepodległości nie dało się usprawiedliwić jak kulsony wpadły na węzeł
    przesiadkowy i napierdalały każdego jak leci. Do tego doszedł cyrk z
    kulsonem i gotowe;) Kulsony sami sobie zapracowali na to że opinia u
    nich upadła i se głupi ryj rozwaliła. Po prawdzie to została tylko
    urealniona, bo tam nigdy elita narodu do roboty nie szła i zawsze w
    oddziałach zwartych i krawężnikach była to w większości patologia tylko
    w mundurze.

    > To chyba szersze jest.
    > Patole sie dorwaly do policji, czy zostaly zaproszone ?

    Patole zawsze tam były, została im dana wolna ręka.

    > Tych kowidowych spraw bylo IMO wzglednie mało - tzn naruszen
    > kwarantanny moze i duzo, ale ostrego lockdownu u nas nie bylo.

    Było, było. Zwłaszcza na początku.

    > Owszem, ale ... wczesniej sie nie zdarzalo?

    Że się nagrało, a policjanci twierdzili, że widać co innego niż się
    nagrało? No aż tak to raczej nie.

    > Policja byla lepsza, czy "bandyci"?

    Policja była dalej od ludzi, to ludzie nie wiedzieli. Zauważ że mieli
    dość dobrą opinię w społeczeństwie ale tak ogólnie. Jak ktoś mia z nimi
    doczynienia (niekoniecznie jako "przestępca") to ocenia była już zwykle
    jednoznacznie zła. "Kazali czekać dwie godziny, próbowali zniechęcić,
    próbowali wpływać na zeznania żeby zbagatelizować, nie pisali dokładnie
    tylko po swojemu, jak dostałem do podpisu, to nie dało się tego czytać
    od błędów" itp... Ich w miarę dobra opinia wynikała z tego że na
    przełomie dekad zdecydowana większość społeczeństwa nie miał punktów
    wspólnych z policją poza pechem wynikającym z mandatu czy dwóch. Ci co
    punkty wspólne mieli oceniali policje raczej mniej łaskawym okiem.

    > Jeden naczelnik to chyba ilosciowo nie powoduje wielkich efektow.

    No chyba że kulson leci w chuja w mediach i staje się ich "gwiazdą". A
    teraz łatwo zostać bohaterem jutuba.

    > Jeden, bo go sfilmowali i zidentyfikowali jakos.

    No widzisz - sfilmowali jak kopnął to wyleciał (za naruszenie
    nietyklności). Inni we czwórkę zabili zakłutego w kajdanki w kiblu i
    _za_to_ nie ponieśli odpowiedzialności.

    > A w policyjnym kiblu kamer nie ma.

    No widzisz oni pewnie też tak myśleli (bo przecież aż tak głupi to kurwa
    byc nie mogli - prawda że niemogli?) - a jedna się znalazła - u
    komendanta w sejfie...

    > No - dawniej byly zawodowki, a teraz brak miejsc w liceach.

    W zawodówkach nie było matur. A teraz nie ma zawodówek a jest do 18
    obowiązek szkolny. Więc maturzystów (a przynajmniej abiturientów) będzie
    więcej.

    > I wrocą kawaly z PRL o milicjantach? :-)

    A gdzieś poszły?

    > Co moze pokazuje skutecznosc naszych szkół. W sumie - jak nie uwazales
    > na geografii, to mozesz nie wiedziec co to wschod.

    Hmmm... Chłop pańszczyźnany też na geografi nie uwżał a wiedział, że
    słońce wschodzi na wschodzie i robi to raczej rano a nie wieczorem:P

    > Mnie sie podobal test na kobiete:
    > -czy tramwaj ma silnik?
    > -... nie.
    > -dlaczego tak uwazasz?
    > -bo jest na prąd.

    To stara odmiana tego, skąd się bierze prą? Z gniazdka;)

    > Niestety - chłopy tez nie wszystkie zdają.
    >
    > Co ciekawe - po angielsku nie zadziała.

    Bo ja wiem - tam też "engine" to raczej w samochodzie czy samolocie, a
    elektyczny to jest "motor".

    BTW - jaka jest najbliższa gwiazda - alfa czy proxima centauri?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!