    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Użycie mojej osoby w reklamie
    Date: Thu, 5 Feb 2009 15:15:18 +0100

    > To racja. Chodzi mi o sytuację, że nie poznałbyś zarysu postaci,
    > gdybyś ogólnie nie znał osoby (sylwetka, etc.)

    skoro widac jego mine mozna go spokojnie rozpoznac, jesli bedzie przechodzil
    kolo plakatu... proste...
    Zreszta ludzie na zdjeciach go rozpoznali...

    Moim zdaniem ma spore szanse na odszkodowanie... i ma prawo do tego by nie
    roznoszono ulotek/ zdjeto plakaty/usunieto ze strony...

    a tlumacznie "że będąc na basenie (ich baseie) pośrednio się zgodziłem na
    bycie jego, nazwijmy to reklamą." to juz jest chamstwo...

    Steel