  • Data: 2009-02-05 20:52:02
    Temat: Re: Użycie mojej osoby w reklamie
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    A ja uwazam ze powinieneś zebrać kilka sztuk plakatu reklamówek zapisać
    strone na hdd i wystosowac do nich pismo ze domagasz sie jakies formu
    zaplaty ( np. darmowy karnet czy cos w tym stylu jeśli na tylu mediach
    jestes to kwota jest rzedu do 1000 zł za wiezerunek i prawa do niego i to
    np. na rok )
    za to ze jestes umieszczony na reklamach

    Moje dziecko kilka razy bralo udzial w takich sesjach zdjeciowych i za
    kazdym razem byla osobna umowa i osobne wyrazenie zgody na uzyczenie
    wizerunku

    Za kazdym razem dziecko bylo tlem

    A jesli jeszcze mało to zwrócice uwagę na reklamy w tv, zobaczcie ile razy w
    tle sa pokazane osoby ze nawet ich nie do konca jestescie wstanie rozpoznac
    i jak myslicie one sa tam za free i do tego niewyraziły zgody:)

    NIE NIE NIE

    Pozdrawiam
    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gmfe4s$nla$1@z-news.wcss.wroc.pl...