    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga groźny pies
    Date: Tue, 13 Jul 2010 13:17:29 +0000 (UTC)

    Andrzej Lawa wrote:

    > swobodnie >> latającego groźnego psa?

    > O'Rly?
    >

    > [ciach]

    > Jeśli zależy ci tylko na szczekaniu - to po co musi swobodnie biegać?

    Jak się taki bandzior zorientuje że wejście przez płot może grozić
    ugryzieniem, to się chwilę zastanowi. I ta chwila może być potrzebna
    żeby policja się dotelepała na miejsce.

    A jak wejdą, to pies ich na jakiś czas zatrzyma.

    > Po drugie - jak się na prawdę boi, to czy nie lepszy byłby jakiś
    > monitoring? Choćby zwykłe czujki ruchu? Czujce zatrutego mięsa nie
    > podrzucisz...

    Czujki ruchu? Ukradną czujki w czasie nieobecności właścicieli. I to
    nawet nie te bandziory, zwykli złodzieje.
    Już czujniki od bramy, takie uniemożliwiające zamknięcie gdy coś stoi
    między skrzydłami raz ukradli.

    A co do zatrutego mięsa, to strachu nie ma, pies wyszkolony, od obcego
    żarcia nie weźmie. Nawet ode mnie nie bierze...

    > To umówmy się tak: jeśli kiedykolwiek zdarzy ci się wejść gdzieś na
    > cudzy teren przez pomyłkę, honorowo poderżniesz sobie gardło, OK?

    A dlaczego niby mam honorowo sobie poderżnąć gardło?

    Ale jak się nadzieję na wystajacy z ziemi drut to nie będę płakał jak
    pinda "ojejku, ja sobie przechodziłem, a tu dzida w ziemi, zamach,
    odszkodowanie!". Jego posesja, niech sobie rozkłada pułapki na
    niedźwiedzie, jego sprawa.

    A mam tyle oleju w głowie żeby na cudzy OGRODZONY teren nie włazić.
    Gdzie w dodatku na ogrodzeniu wisi ostrzeżenie o psie.

    Na czym niby polega taka "pomyłka" gdy wchodzisz na cudzą ogrodzoną
    posesję? tylko dlatego że furtka nie zamknięta na klucz i DA się wejść?
    Przy odrobinie chęci da się wejść na każdą posesję.

    Takie sprawdzanie czy furtka otwarta przypomina macanie bab w
    autobusie, na zasadzie "jak nie zaprotestuje to git". A po cholerę
    naciskać tę klamkę?

    --
    Pozdro
    Massai