  • Data: 2012-05-10 13:14:26
    Temat: Re: Ustawa o ochronie zwierząt
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-10 11:48, maruda pisze:

    > Nie przytoczę Ci wykładni, ale pies (kot, koń, kanarek, gołąb, byk...)
    > jest rasowy, jeśli ma rodowód, czyli papier. Papier wydaje odpowiedni
    > związek hodowców.

    To tak się zapytam - skąd te związki mają uprawnienia. Przecież mogę
    sobie założyć związek i wydawać papiery bo mi się tak podoba?

    Żadna znana mi ustawa, ani żadne rozporządzenie tego nie reguluje. To
    może wystarczy by weterynarz napisał oświadczenie, że pies jest zgodny
    ze wzorcem rasy i to by kwalifikowało go jako rasowego.

    Ariusz