  • Data: 2012-05-11 17:00:19
    Temat: Re: Ustawa o ochronie zwierząt
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe w <news:joiibh$bs2$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ale kto mieszka?

    Podkreśliłem powyżej razem z autorem tekstu o mieszkaniu

    > Więc wyjaśniam - sprzedać lub oddać w miejscu jej chowu.

    Jaki piękny raczek... już nie mieszka.

    > Pytaj Toma N, bo to on wprowadził do tej dyskusji targowisko

    To że nie kojarzysz, pomimo cytatów, co napisałem ja, a co Gotfryd
    rozumiem...

    > jako miejsce chowu suki Marudy. No sorki, ja się poddaję przy tak
    > absurdalnych założeniach.

    ...ale żeby nie kojarzyć swoich własnych tekstów o *mieszkaniu* to jest dla
    mnie trochę dziwne.

    --
    Tomasz Nycz