eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy sklep z dopalaczami... › Re: Urzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy sklep z dopalaczami...
  • Date: Wed, 14 Jan 2009 22:10:47 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy
    sklep z dopalaczami...

    Alek pisze:

    > Kosy z zasady służą do koszenia traw a ponadto w zwykłej postaci

    Nie wiem, jak w Twojej okolicy, ale wśród moich znajomych broń palna
    oraz różne urządzenia pneumatyczne i ewentualnie kinetyczne (a.k.a.
    łuki ;) ) służą z zasady do sportu i rekreacji ;->

    > do koszenia moskali się nie nadają, dopiero po przekuciu na sztorc.
    > Dopalacze służą o zażywania i są narkotykami więc gadki

    No popatrz - to zupełnie jak kawa i inne redbule, papierosy oraz alkohol
    ;->

    > o kolekcjonerskim charakterze tych preparatów to struganie wariata.

    Znaczy się jak ktoś ma w domu kolekcję broni, to rewolucję szykuje? ;)

    [ciach]

    > Fakt, narkotyki nie powinny być nielegalne. Przestępcy straciliby
    > istotne źródło dochodów zaś dochody zyskałoby państwo.

    Wniosek stąd, że pośród decydentów z takiego stanu rzeczy (tj. zbijania
    majątku przez kartele narkotykowe) ktoś tak czy inaczej korzysta.