eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy sklep z dopalaczami... › Re: Urzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy sklep z dopalaczami...
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy
    sklep z dopalaczami...
    Date: Wed, 14 Jan 2009 11:25:45 +0100

    On Tue, 13 Jan 2009, Alek wrote:

    > Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał

    > To jest wersja dla idiotów. Liczy się stan faktyczny a ten jest powszechnie
    > znany.
    [...]
    > To może otworzę sklep z bronią palną a na opakowaniach będę pisał
    > że to zabawki dla dzieci powyzej lat trzech. Na każdym opakowaniu,
    > w języku polskim. Będzie legalne, prawda?

    Coś pisałeś o wersji dla idiotów?
    To jak mam w tym kontekście rozumieć argument kogoś, kto NIE WIE,
    że jeśli to coś co sprzedaje "dla dzieci powyżej trzech lat"
    bronią NIE BĘDZIE (znaczy nie bedzie PRZEZ PRAWO uznane za broń)
    to wystarczy, jak spełni definicję zabawki dla dzieci? :>
    Oczywiscie nic co będzie "podobne do broni" (w działaniu!)
    za zabawkę nie ujdzie i wiesz że Twój przykład jest MOCNO absurdalny,
    nijak nie przystający do tematu.

    Za to w myśl Twojej logiki sprzedawcy sklepów rolniczych powinni
    drżeć że zaraz ich kontrola rozdepcze - kościuszkowcy wycięli
    kosami całe zgrupowanie artylerii rosyjskiej, taki jest stan faktyczny.
    Powszechnie (mam nadzieję) znany.

    > Dziwna praktyka jak na sprzedaż artykułów kolekcjonerskich.
    > Wyjaśnisz cel tego legitymowania? Bo np. filatelistów nie legitymują.

    Widać znaczki rzadko pokrywa się klejami szkodliwymi dla zdrowia
    i rozumienie argumentu "nie lizać" jest zbyteczne? ;)

    > Właśnie nad tym pracują. Masz jeszcze inne życzenia?

    Pozgaduję - myśli o tym, żeby przestrzegali PRAWA?

    BTW: co za czasy.
    Obywatele myślą tylko nad tym jak tu się wytruć, a państwo nie ma nic
    lepszego do roboty niz im to uniemożliwić.
    Ile to *NAS* kosztuje?

    pzdr, Gotfryd