eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy sklep z dopalaczami... › Re: Urzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy sklep z dopalaczami...
  • Data: 2009-01-14 19:52:20
    Temat: Re: Urzędasom w tym kraju wszystko wolno... Sanepid zamknął pierwszy sklep z dopalaczami...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > [...]
    >
    > Coś pisałeś o wersji dla idiotów?

    Zgadza się.

    > To jak mam w tym kontekście rozumieć argument kogoś, kto NIE WIE,
    > że jeśli to coś co sprzedaje "dla dzieci powyżej trzech lat"
    > bronią NIE BĘDZIE (znaczy nie bedzie PRZEZ PRAWO uznane za broń)
    > to wystarczy, jak spełni definicję zabawki dla dzieci? :>
    > Oczywiscie nic co będzie "podobne do broni" (w działaniu!)
    > za zabawkę nie ujdzie i wiesz że Twój przykład jest MOCNO
    > absurdalny,
    > nijak nie przystający do tematu.

    Jest absurdalny bo taki miał być. A do tematu pasuje jak ulał.

    > Za to w myśl Twojej logiki sprzedawcy sklepów rolniczych powinni
    > drżeć że zaraz ich kontrola rozdepcze - kościuszkowcy wycięli
    > kosami całe zgrupowanie artylerii rosyjskiej, taki jest stan
    > faktyczny.
    > Powszechnie (mam nadzieję) znany.

    Kosy z zasady służą do koszenia traw a ponadto w zwykłej postaci
    do koszenia moskali się nie nadają, dopiero po przekuciu na sztorc.
    Dopalacze służą o zażywania i są narkotykami więc gadki
    o kolekcjonerskim charakterze tych preparatów to struganie wariata.

    ?

    > Pozgaduję - myśli o tym, żeby przestrzegali PRAWA?

    A jakie prawo złamali?

    > BTW: co za czasy.
    > Obywatele myślą tylko nad tym jak tu się wytruć, a państwo nie ma
    > nic
    > lepszego do roboty niz im to uniemożliwić.

    Fakt, narkotyki nie powinny być nielegalne. Przestępcy straciliby
    istotne źródło dochodów zaś dochody zyskałoby państwo. Jak ktoś
    chce sobie zmarnować życie to ma do tego prawo i w taki czy inny
    sposób cel swój osiągnie.