  • Data: 2005-12-17 16:48:19
    Temat: Re: Umowa z TPSA
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Majchrzak napisał(a):

    > 1) w maju podpisałem umowę nie na zmianę abonenta, ale o promocyjne przyłączenie
    > do sieci TPSA za 10 zł. Nadmieniam, że żadnego przyłączenia nie było, bo telefon
    > działał non stop. Dokonano jedynie zmian w nazwisku abonenta.
    >
    > 2) Zerwałem umowę lojalnościową i za to ta opłata. A ja nie chciałem żadnej
    > umowy lojalnościowej, tylko zmianę abonenta w związku ze śmiercią mamy. Usługę
    > wymienioną w regulaminie TPSA! Paradoksem jest, że mama była lojalnym abonentem
    > przez 13 lat a na do widzenia TPSA robi mi taki numer.
    [...]

    > Prośba do was: na co jeszcze zwrócić uwagę przy reklamacji. Do kogo jeszcze
    > napisać? FK? UOKiK? Już teraz czy poczekać na odpowiedź TPSA (wiadomo jaka
    > będzie)? I jak szacujecie szansę na udaną reklamację?

    Jeżeli rzeczywiście jest to nowa umowa ORAZ w umowie lub w załaczniku
    jest zawarte prawo do odszkodowania z tytułu jej wcześniejszego
    zerwania, to formalnie tepsa jest w porządku. Jedyne na czym mógłbyś
    bazować, jest wprowadzenie w błąd przy zawarciu nowej umowy, ale - jak
    sądzę - nie jesteś w stanie tego udowodnić.

    Spróbuj skontaktować sie z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta. Może
    on jest Ci w stanie cokolwiek pomóc (np. były już takie przypadki na tym
    terenie)

    M.