  • Data: 2005-12-17 16:28:44
    Temat: Re: Umowa z TPSA
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 Dec 2005 12:01:27 +0100, Marcin Majchrzak napisał(a):

    > dę reklamował oczywiście fakturę. Mam zamiar zwrócić uwagę (tylko komu?), że
    > otrzymałem umowę nie na usługę którą zamówiłem. Pobrano ode mnie opłatę za
    > przyłączenie (10 zł), chociaż przyłączenia nie było. A teraz pobierają opłatę za
    > odłączenie!
    > Wiem, trzeba było czytać umowę. Ale wierzcie mi, po śmierci kogoś tak bliskiego
    > studiowanie umów, regulaminów, cenników i kruczków jest mało pociągające. Jestem
    > gotów zapłacić za zamawianą usługę (48,80-10,00), nie za nabijanie statystyk
    > TPSA.

    Cesja w przypadku abonentów prywatnych TP polega na rozwiązaniu jednej
    umowy i podpisaniu drugiej. Tak przynajmniej zrobiono, gdy ja z mojej matki
    przepisałem umowę na siebie. Czyli te 10 zł to zapewne była jakaś
    "promocyjna opłata za podłączenie" i w związku z ową "promocją"
    "zobowiązałeś się do nierozwiązywania umowy przez xx miesięcy"

    --
    Sometimes the only thing more dangerous than the question is an answer.
    (Ferengi Rule Of Acquisition #208)