eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa z TPSARe: Umowa z TPSA
  • Date: Sat, 17 Dec 2005 17:48:19 +0100
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa z TPSA
    References: <6...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0550-4, 2005-12-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1134838103 80.55.24.130 (17 Dec 2005 17:48:23 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 30
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:350206
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Majchrzak napisał(a):

    > 1) w maju podpisałem umowę nie na zmianę abonenta, ale o promocyjne przyłączenie
    > do sieci TPSA za 10 zł. Nadmieniam, że żadnego przyłączenia nie było, bo telefon
    > działał non stop. Dokonano jedynie zmian w nazwisku abonenta.
    >
    > 2) Zerwałem umowę lojalnościową i za to ta opłata. A ja nie chciałem żadnej
    > umowy lojalnościowej, tylko zmianę abonenta w związku ze śmiercią mamy. Usługę
    > wymienioną w regulaminie TPSA! Paradoksem jest, że mama była lojalnym abonentem
    > przez 13 lat a na do widzenia TPSA robi mi taki numer.
    [...]

    >
    > Prośba do was: na co jeszcze zwrócić uwagę przy reklamacji. Do kogo jeszcze
    > napisać? FK? UOKiK? Już teraz czy poczekać na odpowiedź TPSA (wiadomo jaka
    > będzie)? I jak szacujecie szansę na udaną reklamację?
    >


    Jeżeli rzeczywiście jest to nowa umowa ORAZ w umowie lub w załaczniku
    jest zawarte prawo do odszkodowania z tytułu jej wcześniejszego
    zerwania, to formalnie tepsa jest w porządku. Jedyne na czym mógłbyś
    bazować, jest wprowadzenie w błąd przy zawarciu nowej umowy, ale - jak
    sądzę - nie jesteś w stanie tego udowodnić.

    Spróbuj skontaktować sie z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta. Może
    on jest Ci w stanie cokolwiek pomóc (np. były już takie przypadki na tym
    terenie)

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1