  • Data: 2002-10-12 20:42:51
    Temat: Re: Umowa o wynajmem mieszkania
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    skoro wszystko jest na papierze i jest legalne i zawarla pani w tresci umowy
    takie warunki przy których umowa może byc wymówiona (a tym samym
    wyegzekwowany ew. dlug) nie ma problemu by się juz z tą sprawa zwrócić do
    odpowiednich organów, by zareagowały, w tych sprawach państwo musi juz
    dzialać z tzn. przymusu publicznego...ten ktos sobie mysli, ze jest
    bezkarny, ale jednak w tej sytuacji prawo jest po pani stronie...:>
    pozd.