  • Data: 2005-06-27 13:19:50
    Temat: Re: Umowa najmu a zapisy rozbieżne z KC.
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne nie czytasz tego, co piszesz;).

    No ja sadze ze raczej Ty nie czytasz. Przeczytaj raz jeszcze, uwaznie:
    > cyt:"Nie
    > czyni to umowy umowa na czas okreslony, gdyz w takich umowach nie jest w
    > ogole dopuszczalne ich wczesniejsze rozwiazanien z DOWOLNYCH POWODÓW."

    Okolicznosci z gory oznaczone w umowie jako uzasadniajace jej rozwiazanie
    przed uplywem terminu zawarcia umowy, z racji tego ze przewidziano je w i
    sprecyzowana NIE są DOWOLNE, tylko ŚCIŚLE OKRESLONE. A tylko z takich
    powodow/okolicznosci mozna wypowiedzec umowe przed terminem.

    Proponuje czytac uwazniej, a przede wszystkim do konca.:)

    Dan.