    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa na odległość - różnice od tej przeslanej w piśmie
    Date: Mon, 12 Jul 2010 11:09:37 +0200

    Stachna pisze:

    > Po reklamacji telefonicznej z 6 maja pismo z dnia 2 czerwca
    > "została przeprowadzona wnikliwa i szczegółowa analiza przedstawionego
    > problemu" dotyczy nagranej rozmowy zawarcia umowy.
    > "usługa stałego IP jest dodatkowo płatna.... Serdecznie przepraszam za
    > błędne informacje udzielone przez konsultanta telecentrum"
    >
    > Raczej odpada bo 11 czerwca wysłałem (W DALSZYM CIĄGU NIE ZOSTAŁA
    > URUCHOMIONA usługa będąca przedmiotem umowy)
    > "wnoszę o rozwiązanie umowy zawartej telefonicznie w dniu 06.04.2010
    > przesłanej listownie i otrzymanej w dniu 04.05.2010
> [...]

    Od strony praktycznej:

    możesz nie płacić opłaty za IP, przez co odłączą Ci usługę

    możesz płacić i ewentualnie reklamować, a następnie pozywać.

    Najwygodniej by było faktycznie, gdybyś zrezygnował w ciągu tych 10 dni.
    Czy jednak brak rezygnacji oznacza akceptację nowych warunków? Nie
    wydaje mi się. Muszą być konsekwentni. Skoro dla swojej wygody i dla
    większej sprzedaży, uznają rozmowę telefoniczną za zawarcie umowy, to
    niech poniosą tego konsekwencje.

    --
    Liwiusz