  • Data: 2004-03-19 15:19:04
    Temat: Re: Ubezpieczenie AC
    Od: V G <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Atryda napisał:

    > jesli byloby to spowodowane wlamaniem to kontrolka poduszki powinna swiecic
    > .. no chyba
    > ze ukradziono ci akumulator i auto bylo zawiezione na "lawecie" do warsztatu
    > w takim przypadku

    Bylo wiezione na lawecie bo nie dalo sie go odpalic (stacyjka w
    drobiazgach)

    > inspektor PZU nie mial mozliwosci wykrycia tego uszkodzenia i obowiazek
    > powiadomienia o
    > dodatkowych uszkodzeniach spada na warsztat naprawczy (przynajmniej tak jest
    > w dobrych
    > zakladach)

    Zglaszalem to i jednym i drugim ale i jedni i drudzy umyli rece :/

    > w PZU nic nie zalatwisz.. PZU zleca naprawe na podstawie protokulu naprawy i
    > jesli czegos na nim nie ma
    > nie zaplaca ci .

    Zglosilem uszklodzenie (na pismie) po odbiorze pierwszym razem z zakladu

    a jesli sa dodatkowe uszkodzenia to twoim obowiazkiem jest
    > zawiadomic PZU przed naprawa

    Sami mi skierowali "na komputer"

    > aby przedstawiciel PZU zapoznal sie ze szkodami i wydal opinie odnosnie
    > dalszego postepowania (uszkodzony
    > element do naprawy czy wymiany)

    No tu byla od razu wymiana

    > Reasumujac .. wal do warsztatu i dogadaj sie odnosnie kosztow jakie
    > poniosles bo inaczej sad.. ale to raczej niemila droga....

    Wygląda na sad :( , co musze zrobic w tym kierunku ? jakis pozew i gdzie ?

    Dzieki jeszcze raz
    BoDo