eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUSZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY › Re: USZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY
  • Data: 2006-02-26 16:28:00
    Temat: Re: USZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 26 Feb 2006 15:44:09 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

    > Kupilem wczoraj karte graficzna w sklepie komputerowym , niestety okazala sie byc
    > ona uszkodzona. Chcialbym ja wymienic koniecznie i najlepiej na inny model. czy
    > nie bedzie z tym problemu a w razie gdyby byl to jakimi artykulami prawnymi
    > moglbym sie posluzyc.

    Niezgodność towaru z umową. Ale chyba niekoniecznie muszą się zgodzić na
    wymianę na inny model.

    > Druga sprawa to chodzi o to ze sprzet zostal kupiony w sklepie w internecie ale
    > odebrany w sklepie stacjonarnym. czy w tym przypadku moge skorzystac z prawa
    > ktore mowi o tym ze w ciagu 10 dni moge zwrocic towar ( w ciagu 3 miesiecy jesli
    > sprzedawca nie poinformowal mnie o tym) bez zadnych problwmo?

    Nie, kupowałeś przecież w siedzibie firmy, a jedynie zamówiłeś poza
    siedzibą.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1