eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUSZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY › Re: USZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY
  • Data: 2006-02-28 19:12:29
    Temat: Re: USZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 20:06:55 +0100, kam napisał(a):

    > A skąd wiedza jak było w tym wypadku? Bo równie dobrze do zawarcia umowy
    > sprzedaży mogło dojść na odległość. Zarówno zapłata ceny jak i odbiór
    > towaru to już wykonanie, a nie zawarcie umowy...

    Ciekawy sposób myślenia. Wg mnie do zawarcia umowy dochodzi w czasie gdy
    jedna strona płaci za towar, a druga strona wydaje ten towar. De facto sama
    sprzedaż odbywa się w siedzibie firmy, i to jest tutaj istotne - bo
    kupujący ma okazję dokładnie obejrzeć sprzęt.

    Czym by się różniła ta sytuacja od takiej, kiedy zadzwonię do dowolnego
    sklepu i spytam np. "Macie klawiaturę model XYZ? To ja jutro po nią
    wpadne." i następnego dnia pojawiam się w siedzibie firmy i kupuję tą
    klawiaturę. Sprzedaż odbywa się w siedzibie, elektronicznie (telefonicznie,
    mailem, ze strony www, przez gg, obojętne jak w tym przypadku) jedynie
    zarezerwowałem towar.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.02.06 21:42 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1