eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencjeRe: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Data: 2003-05-02 16:30:25
    Temat: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Od: "Sabina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jasne, że zrób tak. Niech strona ulegnie "awarii". Klient pewnie zwróci sie
    do Ciebie. Odpowiesz, że "naprawisz" stronę po sfinalizowaniu sprawy. To
    chyba nie jest przestępstwo? Klient nie będzie mógł się powołać na
    niewykonanie umowy przez Ciebie - bo sam jej nie dokonał.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1