eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencjeRe: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Data: 2003-05-02 21:57:07
    Temat: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dlatego nie pisz na stronie - tylko prywatnie do klienta,
    > że włączysz stronę po uiszczeniu zapłaty. :)

    Tak czy siak - rzecz nie w samej treści komunikatu (lub jego
    braku), jaki tam wyświetle, ale w legalności tego rodzaju
    działań z mojej strony - zewnętrznej ingerencji w treść jego
    serwisu, choć wykonanego przeze mnie i użytkowanego
    nieuczciwie (do czasu zapłaty).

    Pozdrawiam!
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1