eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencjeRe: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Sabina" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Date: Fri, 2 May 2003 18:30:25 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 6
    Message-ID: <b8u6fd$gq7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b8tm81$g95$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.97.144.12
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1051893038 17223 217.97.144.12 (2 May 2003 16:30:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 May 2003 16:30:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:143630
    [ ukryj nagłówki ]

    Jasne, że zrób tak. Niech strona ulegnie "awarii". Klient pewnie zwróci sie
    do Ciebie. Odpowiesz, że "naprawisz" stronę po sfinalizowaniu sprawy. To
    chyba nie jest przestępstwo? Klient nie będzie mógł się powołać na
    niewykonanie umowy przez Ciebie - bo sam jej nie dokonał.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1