eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Data: 2003-05-05 20:03:24
    Temat: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Od: "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakbyś spróbował złozyć zawiadomienie, że wykorzystują Twoją grafikę
    > bezprawnie - naruszenie praw autorskich. Dostali próbkę celem oceny, a oni
    > zamiast zapłacić używają. Wóczas to Oni będą musieli udowodnić, że mają
    > uprawnienia do uzywania i zapłacili zgodnie z umową. Czyli pokazać
    podpisaną
    > z Tobą umowę, a wówczas się okaże, że zapłacili tylko 1/3. Moim zdaniem o
    > wiele bezpieczniejsze rozwiązanie i raczej powinno odnieść skutek. Może
    > mniej medialne, ale zakłądam, że chodzi Ci o zapłatę, a nie zadymę koło
    > sprawy.

    Hmm. Interesuje mnie jedno. Na jakiej podstawie zostaloby zlozone to
    zawiadomienie. Mozna powiedziec, ze nie ma zadnej umowy, skoro calosc
    zostala u zleceniodawcy. Pozostaja te maile, tylko jak wyglada ich moc
    prawna, jesli nie posiadaja tego calego podpisu elektronicznego. W tym
    momencie ta sytuacja moze zostac zinterpretowana, ze udostepniasz kolesiowi
    materialy w postaci grafiki itd. za darmo a potem nagle chcesz kasy.
    Prawnikiem nie jestem, ale martwi mnie ten brak umowy...

    Pozdrawiam
    Maciek Grochowski