  • Data: 2024-06-26 21:23:26
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 20:27, Shrek pisze:

    > Myślałem że zarządanie epidemią polega na robieniu mądrych kroków w
    > oparciu o naukę (tak to przedstawialeś wtedy że naukowcy...) a nie
    > robieniu kroków na chybił trafił, bo trzeba się ruszać.

    No więc nauka twierdzi, że ograniczenie kontaktów powoduje ograniczenie
    rozprzestrzeniania. Więc ograniczono kontakty.
    Co w tym jest takiego niezrozumiałego?

    > Być może, ale nie o to pytam. To już lokdałn nie był "naukowym
    > kompromisem" a po prostu "coś trzeba było robić", więc zapytano króla
    > juliana jak on to widzi?

    Nie. Po prostu wiedziano, że ograniczenie kontaktów powoduje
    spowolnienie rozprzestrzeniania.
    Prościej już nie potrafię tego wytłumaczyć.

    A szury miały rację.
    Piotr