  • Data: 2024-06-27 09:25:31
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2024 o 06:29, Shrek pisze:

    > Ja - to ja powiązałem tęczowych z pandemią?

    Powiązałem z "normalnie funkcjonującą społecznością".
    Czego nie rozumiesz?

    > Masz rację - dlatego w dyskusji o artykule o lokdałnach trzeba
    > koniecznie wspomnieć o murzynach i gejach... Ty się leczyć powinieneś,
    > bo ci się coś w mózgu poprzestawiało.

    Dziecko drogie, ty zarządzanie pandemią rozumiesz jako liczenie
    statystyk i liczenie monet.
    W prawdziwym świecie trzeba jednak brać pod uwagę też inne czynniki,
    takie jak bezpieczeństwo w przypadku np. skończenia się miejsc w
    szpitalach, a kolejka pod szpitalami długa.
    W normalnie funkcjonującym społeczeństwie odcień skóry stojących w
    kolejce do przepełnionego szpitala nie powinien mieć znaczenia, lecz w
    naszym (i nie tylko naszym) "normalnie funkcjonującym społeczeństwie"
    tak nie jest. I przewidzenie co by się stało w razie "w" nie jest jakimś
    specjalnym wyczynem intelektualnym.
    Puszczenie takich spraw na żywioł, "niech się dzieje wola nieba", to
    proszenie się o kłopoty i objaw kompletnego braku wyobraźni.
    Na szczęście o lokdałnach nie decydują randomy z grup dyskusyjnych.

    A szury miały rację.
    Piotr