  • Data: 2024-06-27 08:21:22
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-06-2024 o 18:59, Shrek napisał:

    > Bez przesady - kulawo i krótko ale jednak działają.

    Na podstawie czego tak twierdzisz? Jedyne badania skuteczności zostały
    przerwane w styczniu 2021r i one miały duże zaburzenia statystyczne, a
    wyniki szczątkowe dawały różnice dużo poniżej błędu statystycznego.

    Ja powołuję się na zdanie osób rozumiejących pewne mechanizmy działania
    wirusów ect ze względu na wykonywaną pracę. Przypomnę, że słynna
    deklaracja naukowców z jesieni 2020r również wskazywała jako jeden z
    punktów wielką wątpliwość w JAKĄKOLWIEK skuteczność tego preparatu.

    Jedyne wnioski, że powinno to działać, to produkowanie przeciwciał, ale
    przeciwciała produkowane są w miejscu, gdzie wirus nie dociera, więc
    taka linia Maginota...

    --
    https://kaczus.ppa.pl