  • Data: 2024-06-27 09:48:25
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2024 o 06:34, Shrek pisze:

    > Oczywiście że kurwa statytyka.

    No to się wyjaśniło.

    > Tak się zarządza epidemią - statystyką a
    > nie pierdoleniem kwiatka o jego wyjątkowym społeczeństwie gdzie emeryci
    > stanowią większość na siłowni a dresiarze w kościele.

    Odleciałeś.
    I to bardzo.
    Ty to napisałeś, nie ja. Specjalnie nie wyciąłem cytatu wyżej.

    Robisz dokładnie to samo co w poprzednich dyskusjach. Sam się nazywasz
    szurem, a potem płaczesz, że wyzywam cię od szurów.
    Piszesz (ja wiem, że ironicznie), że w fitnesach roi się od dziarskich
    emerytów, a potem dzielnie walczysz z "moim pierdoleniem" o emwerytach
    stanowiących większość na siłowni.

    Ogarnij się. Chłopie.

    > Tak samo jak izolowano młodzież szkolną.

    Czyli jak?
    Wojsko zabierało rodzicom dzieci? Tak było?
    Bo nadal nie wiem do czego zmierzasz.

    > Z tym że ja wcale ich izolować
    > nie chcę tylko im wydać takie zalecenia.

    Jasne.
    Problem w tym, że to wymaga spełnienia warunku zaufania do wydających
    zalecenia.
    I co ciekawe, nawet w państwach, gdzie to zaufanie jest sporo większe
    niż u nas, to jednak zdecydowano się na radykalniejsze kroki, niż
    "zalecenia".
    Może dlatego, że ludzie to nie tylko statystyka?

    I po drugie, wydasz zalecenie hmmm... np. nieopuszczania domów przez
    staruszków, no to będziesz musiał też wydać zalecenie młodym, żeby tych
    staruszków nie odwiedzali...
    Ale że jak to tak? Po chuj wydawać jakieś zalecenia młodym, skoro oni
    nie umierają?
    A jak twoje zalecenia będą mieli w dupie, bo cię nie lubią, to tak jakby
    ich w ogóle nie było. I tyle by było z twojej izlolacji wrażliwych
    staruszków.

    > NIe jest ok -

    A izolowanie zdrowych struszków jest OK?
    Skoro tak, to jak, żeby zadziałało?

    A szury miały rację.
    Piotr