    From: stern <s...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Date: Sat, 17 Jun 2006 22:26:48 +0200
    <e6r33v$9ca$1@inews.gazeta.pl> <e6ts7m$kf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e6u252$rv5$1@inews.gazeta.pl> <e6ug5d$6gu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e6uodr$i4e$1@inews.gazeta.pl> <e70aak$4q3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e70p2n$3db$1@inews.gazeta.pl> <e70r5a$3k9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e70u80$jas$1@inews.gazeta.pl> <e714nr$mm0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e71b4h$40$1@inews.gazeta.pl> <e71gkn$pke$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e71hqc$lh1$1@inews.gazeta.pl> <e71iv7$d9s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e71l2f$2q3$1@inews.gazeta.pl>

    a...@N...gazeta.pl napisał(a):
    > Twój poziom dyskusji gwałtownie się obniżył, dlatego dziś więcej nie odpowiem

    :)
    tak wiem, a mój dziadek był czerwonym UBekiem.
    juz tyle razy to slyszalem

    > Więc sprawdź, czy to na pewno wizja rzeczywistości.
    > jakoś słowo wizja i rzeczywistość nie idą w parze.

    za SJP:
    2. <<obraz fragmentu rzeczywistości utworzony przez twórczą wyobraźnię;
    _wyobrażenie_, obrazowe przedstawienie, opis czegoś>>

    > Ja nie kupiłam tych książek, jak ktoś je kupił wcześniej to niech teraz pije
    > to piwo.

    aha, czyli skreślamy Malińskiego i całą jego twórczość, tak?
    może skreślmy wszystkich, którzy popełnili jakikolwiek błąd.
    Ciekawe kto zostanie.
    No na pewno Ty. Człek bez skazy.
    A może ty też zrobiłeś w zyciu cokolwiek złego.
    Może nie powinienem z Tobą rozmawiać, aby nie obrażać Twoich własnych
    poglądów?

    > Jak fakty co nie pasują , to są niewiarygodne?
    > Ja oglądałam tę audycję, szkoda , że była taka krótka, 30 min.

    to zdecyduj się,
    było o łamaniu tajemnicy spowiedzi w migawce czy w audycji?
    są na to jakiś dowody poza twierdzeniami redaktorów?
    Czy też uznano - no skoro donosił ksiądz, to z pewnością łamał tajemnicę
    spowiedzi.

    czyli uważasz, że Zaleski nie publikując uczynił dobrze, tak?
    Żeby nie było, że gadam głupoty:
    Twierdzisz, że to dobro pod przymusem.
    To co się stało to nieopublikowanie nazwisk (czyn) wskutek zakazu
    (przymus) przełożonego.

    to może zastanów się, jakie masz stanowisko, bo ja się gubię.

    > Nie ważne w jakiej intencji,
    > to ty mi zarzuciłeś że proponuję dobro pod przymusem,
    > więc wciąż pytam, dlaczego zarzucając mi to
    > równocześnie akceptujesz dobro pod przymusem .

    w którym miejscu ?
    napisałem, że to czy kard. Dziwisz zrobił dobrze to się okaże w
    przyszłości. Z całą pewnością kilkanaście osób zostało uratowanych przed
    publicznych ukamienowaniem.
    Z całą pewnością też, pewien duchowny dowiedział się, że robienie z
    siebie medialnej gwiazdy nie jest mile widziane w Kościele.

    > To pomyśl.

    myślę i dalej nie widzę.
    za to widzę, że pałasz chęcią pokazywania palcem i poniżania wielu.

    > Niektórym tak, mi czasem pewnie też.
    > Lepsza taka wiedza, niż żadna.

    no właśnie,
    jak to może być, można by kogoś opluć, a tu teraz nie można.
    Potworność.

    > Piszesz całkowite bzdury, tam nie współpracujących z UB nie przyjmują.

    dowód?
    nie rozumiem, paranoicy podobni Tobie tworzą rząd od ładnych kilku
    miesięcy i agenci są silniejsi. To chyba męczące jest, tak żyć w kraju
    przeżartym agenturą.

    > Nie jestem ani posłem, ani prawnikiem, ani dziennikarzem, ani politykiem.
    > Od tego właśnie są posłowie i politycy, za to mają płacone , to ich
    > obowiązek, nie mój.

    rotfl, a z czego ten obowiązek wynika ?

    > Chcesz odebrać ludziom prawo myślenia?

    nie, do myślenia zdecydowanie nie.

    > Nie wolno mi mieć własnego zdania?

    inaczej nie rozmawialbym z Tobą

    > Sędzią był ten co nie udostępnił mi akt dziadka.
    > I to była bezczelność, a ty tej bezczelności bronisz.

    nie wiem co to było, nie znam sprawy

    > Przeciwnie, obecnie media piszą dużo "wokół", a bardzo mało nazwisk.

    całe szczęście,

    w mediach informacja sprzed dwu dni jest niczym zamierzchła przeszłość.
    Pasowałoby Ci obrzucenie ludzi błotem i pozostawienie samym sobie?
    Pewnie tak.
    Dlaczego np. nikt nie drąży powodów współpracy wspomnianego już
    Malińskiego? Jakoś nie widzę chęci do wyjaśnienia jego powodów. Już
    wiadomo, że konfident i wystarczy.

    > Od tego są jawne instytucje państwowe niż tajne służby:prokuratura i policja.
    > Myślałam , że jesteś policjantem, a tu powili wychodzi , że gorzej.

    rotfl
    wiem wiem, już doszliśmy do tego że UBek ze mnie.
    Albo i gorzej. Może nawet jestem liberałem.
    I z pewnością masonem.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911