  • Data: 2024-05-23 20:42:01
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2024 o 10:57, Kviat pisze:

    > Nie.

    Czyli uważasz że są dyskryminowane - gdzie konkretnie? Jedyne co mi do
    głowy przychodzi to abrocja ze względu na zagrożenie zdrowia matki i jak
    najbardziej jestem tu a nimi.

    > W przeciwieństwie do ciebie, ja nie zgadzam się z narracją
    > zakompleksionych konfederosjan i pislamistów, że obecnie dyskryminowani
    > są mężczyźni.
    > To bzdura.

    Nie bzdura - wiek emerytalny, pobór to najbardziej oczywiste. Dodałbym
    dysproporcję w programach adresowanych dla płci, jak nawet kwestię
    aborcji ze wględów innych niż zdrowotne - kobiety mają jednak decyzję a
    ojcowie nie - ani "odmowie" ojcowstwa ani co ważniejsze o rym że mimo
    decyzji matki ojcami jednak chcieliby zostać. O parytetach też zwykło
    się mówić raczej w zarządach niż budowlance czy wśród śmieciarzy. Także
    tak - mężczyźni są obecnie dyskryinowani i to że mówi o tym akutat konfa
    (co do ktorej stosunek masz w sygnaturce) tego nie zmienia.

    > A jednak.
    > Nierozsądna konfederuska narracja o rzekomej dyskryminacji mężczyzn
    > jednak cię przekonała.

    Ale dopuszczasz, że mogłem samodzielnie dodać dwa do dwóch, a że
    przypadkiem komfie wyszło to samo to nie znaczy że zaczerpnąłem to od
    konfy? Masz przypadłość szufladkowania ludzi na zasadzie kto nie z nami
    ten komfirz i płaskoziemca. Dopuszczasz wogóle istnienie poglądów
    centrowch, w któych silą rzeczy będą częściowo argumenty obu frakcji - i
    lewej i prawej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!