  • Data: 2024-05-23 22:04:52
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 May 2024 21:52:43 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > płaciłem ja), gdyż jak doliczymy dochody z wynajmu jej mieszkania to ona
    > ma chyba zdziebko więcej, mimo że obiektywnie ja mam lepsze
    > wykształcenie - w sensie kierunek. Po prostu wybrałem work life balance
    > na poziomie kobiet i nie mam z tym problemu że mógłbym zarabiać 30%
    > więcej na "tym samym stanowisku". Jestem wystarczająco+ dobrym
    > pracownikiem i jeszcze lepszym ojcem i starcza mi na życie plus coś
    > zostaje i mi z tym dobrze.

    > Ale tu rozmawiamy o kasie. Z drugiej strony skoro kobiety i tak żyją
    > dłużej to znaczy że jednak faceci bardziej od życia i natury po dupie

    To jedno, ale często sami się przyczyniają. Więcej piją, więcej palą,
    mniej odwiedzają lekarzy, szybciej jeżdzą, w bójki się wdają ..

    > Dokładnie. Poszedłbym dalej i 800 to ma zerowy wpływ na dzietność,
    > żłobki, przedszkola, edukacja, opieka medyczna - to jest to co powinno
    > być zamiast ochłapów . No ale ludzie wolą inaczej a to jest demokracja...

    No, 800 zl to juz na cos starczy ..

    > Co zresztą nie zmieni dramatycznie demografii, bo ludzie po prostu nie
    > chcą się rozmnażać w takiej ilości i nie jest to kwestia pieniędzy ani
    > nawet dostępu do edukacji i medycyny. Bardziej bym tu upatrywał
    > problemów z dostępnością odpowiedniej wielkości (nie mówiąc o wogole)
    > mieszkań.

    Hm, ludzie chcieli się bardziej rozmnażać.
    Coś się zmienilo ... i to w sferze społecznej raczej.
    W medycznej w pewnym sensie też - "kochać" się ludzie dalej lubią,
    przynajmniej młodzi, a jednak teraz nie owocuje to ciążą, jak dawniej.
    I to nie dlatego, ze zdrowie się pogorszyło, tylko ze mają dostęp do
    antykoncepcji - od prezerwatyw do pigułek.

    A poza tym rozsądni myślą o tym, gdzie będą z tymi dziecmi
    żyć/mieszkać, czym nakarmią, w co je ubiorą ... i odkładają na
    póżniej.

    > Nie.

    Ale karierę trzeba zrobic/zacząc, przynajmniej takie częste mniemanie

    J.