  • Data: 2007-10-19 18:06:45
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 19:12
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffaojb$3d9$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Quod erat absurdum.
    > Kretynizm nie zależy od wieku,

    No właśnie! Dlatego mówię NIE wartościowaniu typu ,,moher'' i ,,schowaj
    babci dowód'' oraz NIE wyzywaniu od debili osób, które mają odwagę przyznać
    się, że popierają PiS.

    > a poza tym co to jest "mądrość akademicka"?

    W sensie wykształcenia z uczelni wyższej, za którym często nie idzie
    doświadczenie zawodowe czy życiowe (w tym przypadku). Mój ś.p. dziadek był
    po zawodówce, a był mądrzejszy od niejednego obecnego mgra.

    > Mądrość jak przewaletować u kumpli w akademiku? Trzepiesz sloganami bez
    > większego zastanowienia.

    Może lepiej niż inwektywami, co Tobie idzie świetnie.

    > Jesteś nauczycielem, więc chyba powinieneś czuć się trochę winny temu.

    No i na swoim odcinku robię wszystko, żeby nie musieć się wstydzić. Co nie
    znaczy że zbawię edukację bez szerszych działań na skalę państwa.

    > Dziękuję. Tak, jestem klasycznym wykształciuchem.

    To niestety widać :(

    > Takim właśnie jakiego
    > usiłował tym określeniem sponiewierać Dorn. Zdradzę Ci pewien sekret,
    > zawiera się on w słowie "kontekst". Otóż wykształcenie pozwala nie mówić,
    > że "prokuratura nadepła Donaldu Tusku na odcisk" (zastosowałem skrót dwóch
    > błędów w różnych wypowiedziach),

    Występujesz publicznie? Ja tak. Nieraz się język zaplącze...

    > pozwala zauważyć, że czołowy polityk
    > mojego kraju nie zna słów hymnu,

    No jaki on tam czołowy... Poza tym, ciągle mam wrażenie, że nie czaisz
    tematu. Przecież ja nie mówię, że masz kochać PiS. Ja tylko krytykuję
    wyzywanie od debili. Czy w ustach pozytywnego wykształciucha, za jakiego
    się masz, takie reakcje są OK? Albo osobiste wycieczki do mojego zawodu czy
    działań społecznych?

    > Jestem wykształciuchem i jestem z tego dumny, znalazłem się bowiem w
    > gronie wspaniałych ludzi (np. Bartoszewski, Zoll, Gardecki, Geremek,
    > Mazowiecki, ...). Kudy mi biednemu szaraczkowi do nich, ale skoro taka
    > potęga, jak marszałek sejmu wskazała mi miejsce w tym szeregu, to jest to
    > dla mnie zaszczytem.

    Czy słyszałeś Gieremka czy Mazowieckiego, jak wyzwał kogoś od debili albo
    jak robił osobiste wycieczki poniżej pasa? Bartoszewski prędzej, ale cóż,
    on nawet studiów nie skończył :-P

    > Jedną chyba mądrą rzecz tylko napisałeś - "socjalizm PiSu". Za socjalizm
    > to ja już dziękuję, mam zatem nadzieję, że tak jak się szybko zaczął pod
    > nazwą "IV RP", to równie szybko się skończy.

    No ja mam nadzieję, że nie.. Bo socjalizm jest dobry, ale to musi być
    prawdziwy socjalizm a nie totalitaryzm, a takim jest w zasadzie socjalizm
    PiSu.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl