  • Data: 2007-10-19 17:51:20
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 19:21
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffap4k$3d9$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Masz jakiś konkretny przykład, czy tak sobie fantazjujesz swoim zwyczajem?

    Jakieś zrozumienie dla tekstu, czy obrażasz swoim zwyczajem?
    To był PRZYKŁAD. Chodzi o to, że babciość ma się nijak do fanatyzmu.

    > Akcja była żartem i to nie najmądrzejszym, na poziomie szczyli w wieku lat
    > 14 a może piętnastu, którzy sobie wymyślili, że choć sami nie mogą
    > głosować, to mogą "uratować Polskę".

    I kolejny taki ,,żart'':
    http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=64726

    Maciek, mam wrażenie, że nienawiść zaćmiła ci logiczne myślenie. Wyzywanie
    kogoś od debili, bo opiera partię X świadczy o tobie dobitnie! Do tego się
    przyczepiłem.

    > Cała reszta potem dorobionej legendy
    > o jakimś 27-letniem informatyku z Warszawy to brednie. Gówniarze wymyślili
    > to dużo wcześniej.
    > ię do Maćka i Hanki. Klasycznych wykształciuchów. Wiedzą co to

    > No to może z tym "ojro" z niemiecka brzmiącym to bliżej ci jednak do Tuska
    > z dziadkiem w Wermahcie :D

    I znów coś masz do mojego dziadka? Raz do babci, raz do dziadka...
    Wszechpolak jesteś czy co? Nie lubię nienawiści rasowej i atakowania ludzi
    tylko dlatego, że są Niemcami. To, że brat mojego dziadka zginął w
    Wermahcie, a dziadek przeżył tylko cufalem, nie znaczy, że jeden czy drugi
    był hitlerowcem. Byli młodymi chłopakami, którzy zostali zabrani do wojska
    siłą. Podobnie jak młodzi Polacy są brani teraz siłą i jak wysyłani do
    zabijania w Iraku.

    Ja jestem z przekonania kosmopolitą i uważam, że każdy ma prawo do życia w
    spokoju.

    > Masz jakieś takie zamiłowanie do niemieckich
    > naleciałości, czcionki gotyckiej i rozmaitych cytatów :D

    Ano mam. Moim marzeniem jest pensjonat w Bawarii :D
    Ale na razie języka nie staje... jestem ofiarą zaniedbań edukacyjnych :(

    > Żeby było jasne - to powyżej są żarty.

    No właśnie nie brzmisz jak żart. :( Raczej brzmisz z nienawiścią.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl