  • Data: 2007-10-19 18:18:42
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 19:38
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffaqda$j3d$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Problemów osobistych nie mam. W czasie twoich działań nikim nie byłem,
    > wystarczy interesować się trochę różnymi sprawami.

    No więc nie krytykuj, że to czy tamto się mi nie udało i nie siej fałszywej
    propagandy porażki. Bo że wpadki najlepiej widać to jedno, ale twierdzenia
    o ,,nie popisaniu się'' to drugie.

    > Nie mam zamiaru się
    > przedstawiać, nie ma to nic do rzeczy. Choć tak naprawdę średnio
    > rozgarniętemu licealiście zabrałoby zaledwie kilka minut, żeby mnie
    > zidentyfikować i to łącznie z imieniem i nazwiskiem, bo choć podpisuję się
    > jedynie "nickiem", to w żaden sposób nie ukrywam swej tożsamości.

    No i OK. Nawet nie próbowałem, bo nie mam szpiegowskich zapędów. Brzydzi
    mnie właśnie podejście takie jak to, które teraz prezentujesz: osobistych
    wycieczek nie na temat.

    > Stosujesz swój ulubiony manewr z pcoa, notabene twój adwersarz częsty (WO)
    > też to stosował, wycinanie tych cytatów, które są niewygodne do odparcia.

    Których? O Kaczmarkach i Pisach? Przecie ja ich nie chcę odeprzeć.
    Doczepiłem się do ciebie za wyzwanie rozmówcy od debili tylko dlatego, że
    lubi PiS.

    Tak się spieniłeś tym wszystkim, że zagubiłeś się w tym, o co chodzi.
    Ja napisałem jedynie tyle, że jestem przeciwnikiem nagonki i ubliżania. A Ty
    się rozpolitykowałeś... Z czym mam dyskutować, skoro się zgadzam? Mam
    sztucznie polemizować z Tobą? Masz rację, PiS przez 2 lata narobił
    strasznie dużo bagna. Co oczywiście nie zmienia faktu, że poprzednicy
    podobnie. I co nie zmienia faktu, że nie o tym pisałem w całym tym wątku.

    > Nie zapienił, tylko wykazał, a poza tym to nie było już w tym wyciętym
    > kawałku nic o twoim stosunku do świata.

    OK. Ale też nie było na temat, który ja poruszałem. Ja tylko napisałem, że
    obrzydzają mnie ataki na zwolenników PiS, tylko dlatego że są zwolennikami
    PiS lub na osoby z pokolenia 55+ (nawiązując do cytatu z dziennik.pl) tylko
    dlatego, że mają 55+ i np. chodzą do kościoła, i to jeszcze czasami, nie
    daj Boże, w berecie.

    > Nic. Po prostu to udowodniłem.

    Nie, udowodniłeś to, co sobie wyobraziłeś. Jakąś dziwną miłość moją do PiSu,
    jakieś dziwne wstąpienie Tristana w szeregi PiS.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl