  • Data: 2007-10-19 17:21:27
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > A jeśli napada młoda nastka?
    Masz jakiś konkretny przykład, czy tak sobie fantazjujesz swoim zwyczajem?

    > Akcja ,,schowaj babci dowód'' jest chamska. Albo ocenianie ze baba w
    > berecie to fanatyczka....
    Akcja była żartem i to nie najmądrzejszym, na poziomie szczyli w wieku lat
    14 a może piętnastu, którzy sobie wymyślili, że choć sami nie mogą
    głosować, to mogą "uratować Polskę". Cała reszta potem dorobionej legendy o
    jakimś 27-letniem informatyku z Warszawy to brednie. Gówniarze wymyślili to
    dużo wcześniej.
    ię do Maćka i Hanki. Klasycznych wykształciuchów. Wiedzą co to

    > Ogólnie to wyboru znów nie ma... Wszystkie partie są do bani. Będę
    > głosował na PSL pewnie, ale oni nie chcą ojro, a ja bardzo chcę ojro :(
    No to może z tym "ojro" z niemiecka brzmiącym to bliżej ci jednak do Tuska z
    dziadkiem w Wermahcie :D Masz jakieś takie zamiłowanie do niemieckich
    naleciałości, czcionki gotyckiej i rozmaitych cytatów :D
    Żeby było jasne - to powyżej są żarty.

    --
    Maciek