    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Date: Fri, 19 Oct 2007 18:22:31 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 16:09
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffadtj$pck$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    ===============
    wasz znak: <ffa2pl$e7d$1@nemesis.news.tpi.pl>)
    ===============

    > Twoje zachowanie w tej kwestii jest zenujace.

    Moje? Bo nie podoba mi się, że mnie opluwasz?

    > kazdy ma prawo do wlasnych pogladow politycznych.

    No... Właśnie to mówię.... I właśnie krytykuję ataki na niepoprawnych
    politycznie i wyzywanie ich od debilów.

    > Kolego, dla mnie okreslenie wyksztalciuch jest obrazliwe,

    No wiem... Przecie o tym też piszę od kilku listów.

    > ja zapracowalem sobie kolego na swojego mgr inz.
    > wiec daruj sobie tego typu teksty jesli nie znasz czlowieka.

    Ty piszesz do mnie czy do siebie?

    > Wlasnie tym zachowaniem pokazujesz fanatyzm i "szacunek".

    kę?

    > Im sie wlasnie nalezy dziwic!
    > Kosciol powinien byc kosciolem a nie patria polityczna...

    No.... Budynkom ciężko zostawać partiami... Ale to detal. Ta czy siak,
    przerażające jest jak bardzo nic nie rozumiesz i to nawet z własnych słów.

    > Nie napisalem ze kazdy ze sluchaczy RM czy ogladajacy TV Trwam to fanatyk.
    > Ale popatrz jaki ci katolicy buduja obraz siebie?

    Jacy katolicy? Akurat TV Trwam z katolikami ma niewiele wspólnego. Ale też
    nie o tym piszemy.

    > A pokaz mi gdzie w przykazania? gdzie "nadstaw drugi policzek"?
    > Bojowki Trwam/RM mozna przyrownac do takich skrajnosci jak Hamas! Tyle ze
    > u nas nie ma wojny...

    Taaaaaaaaaaak, straaaaaaaaaszne... To właśnie pełen nienawiści propagandowy
    atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie budować wizję
    wszystkich słuchaczek... To prawie jak Fx w filmach.

    > Wszystkie rzady oglaszaly amnestie dla maturzystow??

    Mam wrażenie, że nie rozumiesz języka polskiego. Mowa była nie o amnestii, a
    o ogólnej upadłości uczelni wyższych postępującej od lat 10. Amnestię
    wymyśliłeś Ty. Ja napisałem: ,,Amnestia to ostatnie 2 lata, a upadłość
    uczelni wyższych postępuje od lat 10.''

    Jeżeli nadal masz zamiar dyskutować w sposób demonstrujący brak znajomości
    języka, to ja rezygnuję.

    > Chyba mnie cos ominelo..
    > Fak ze kilka ostatnich lat matura to pikus, jednak nikt nie posunal sie
    > tak daleko!

    Propaganda. Popatrz na dwie sytuacje:

    A) Wysoki poziom matury, amnestia z jednego przedmiotu
    B) Żenująco niski poziom matury i brak amnestii

    Wg mnie lepsze jest jedna (a). Oczywiście my mamy C, czyli Amnestia +
    żenująco niski poziom, ale Amnestia jest tu tylko odwracaczem uwagi. Była
    pomyłką, do tego się przyznano i ją wycofano. Ale nadal pozostaje stan (B)
    i on jest zły. Tym, co najbardziej znacząco zniszczyło polską szkołę była
    tzw.reforma i podział na Gim i Gim++ oraz zamrożenie płac nauczycielskich
    na poziomie niewykwalifikowanego robotnika fizycznego. I amnestie to jest
    tylko mydlenie oczu, żeby naród nie zauważył gnijącego trupa. Trupa, który
    został po SLD i AWS. A że PiS go nie zakopał tylko pozwala leżeć i gnić
    dalej to jest inna bajka.

    > Tak tylko jak ich podzielic na wyksztalconych i wyksztalciuchow? zrobisz
    > to?

    Ale kogo? Absolwentów studiów? No odpowiednim poziomem weryfikacji. Ale to
    sprawa uboczna. Przecie dyskusja była o ZNACZENIU SŁOWA.

    > Posluchaj sie... narazie fanatycznie napadasz na tych co sa przeciw PiS

    Ja? Zwolenników PiS wyzwano od debili i zasugerowano antykoncepcję rodzicom.
    Gdy stanąłem w ich obronie, zbluzgałeś mnie również. W międzyczasie
    rozpoczęła się oddzielna dyskusja o definicji słowa wykształciuch.

    Ja tylko mówię, że fanatyzm przeciwników PiS jest niesmaczny. TVN w
    szczególności sieje propagandę nienawiści.

    > Rewelacja ... ja sie nie dziwie ze nic do ciebie nie trafia.
    > Nie czytasz ze zrozumieniem!!!

    I kto to mówi?

    > "gospodarka" to dla ciebie jezdzenie na swiatlach?

    Ok. Przegapiłem jedno słowo... Ty przegapiasz cały sens.

    > No to dodaj do tego PIS, TVP1/2 TV Trwam, RM to poprostu druga strona
    > medalu...

    Oczywiście... Dlatego nie jestem ani za PiSem ani za wykształciuchami.

    BTW: TVP jest też przeciwko PiSowi. Taka moda.

    > rownowaga musi byc... a inteligentny sedzia wyslucha obu stron a nie wyda
    > wyrok po obejrzeniu jednej relacji.

    Ano

    > ja tego nie powiedzialem i tez tak nie uwazam.

    Ale 2 osoby na tej grupie powiedziały i przeciwko temu zaprotestowałem.
    Przecie o tobie nic nie pisałem. A jednak mnie oplułeś.

    > Np. akcja CBA to pokazowka wyborcza... ciekawe czemu tych wspominanych
    > przez Kaczynskiego czlonkow parti rzadzacej nie zwinieto z rowna pompa...
    > a czekaja sobie na akcje po wyborach!

    No dość średnio czekają.... Lepper i Kaczmarek dość głośno się odbili w
    mediach.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl