  • Data: 2007-10-19 15:51:44
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 14:26
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffa7qj$2bv$2@inews.gazeta.pl>):

    > Ech, ja widzę, że ten Dorn i te jego elity to dla Ciebie wyrocznia i
    > idole ;-)

    Nie wiedziałem, że Wikipedia to elity Dorna... Może faktycznie jednak
    powinienem zagłosować na PiS? Widać jestem pisowcem, choć o tym niewiem.

    > Pogadamy po wyborach. Jestem przeciw

    Przeciwko definicji słowa wykształciuch? Wybory ją zmienią?

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl