  • Data: 2011-02-10 18:09:10
    Temat: Re: Testament ?
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ojciec jest na tyle chory ze nawet sam sie nie przewroci na drugi bok o
    jasności myslenia nie wspomianajac.
    Jego emerytura pozwoli by w razie co był w osrodku opieki.
    Chce by moja córka dostała wszystko , najlepiej kiedy osiagnie
    pelnoletność. By nikomu nie przyszło do głowy dossać się do jej
    pieniedzy. Tylko jaką mam pewność że bank ktory ma moja kase bedzie
    istaniał za 16 lat? Chce by rosły jej te oszczędności i by nikt
    niepowołany nie mógł ich nawet powąchać.
    Jest na to jakiś sposób 100%-owy?