  • Data: 2011-02-11 15:37:06
    Temat: Re: Testament ?
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znajomych ktorym moglbym na tyle zaufac nie mam.
    Siostre owszem mam ale jestesmy z innych ojców i nie wychowywalismy sie
    razem. Teraz ona ma swoja rodzine i kontakty sporadyczne.
    Musze pomyslec jak to zrobic z sensem.
    Moze by zastrzec w testamencie ze matka ma prawo działań w celu
    powiekszania korzystnego oszczednosci czyli lokowania w banku gdzie jest
    duzy procent i zabezpieczenie panstwa by nie zbankrtowal ale nie ma
    prawa nic z tych pieniedzy ująć? A córcia w dniu 18 urodzin stanie się
    ich dysponentką...
    ech.... pogmatwane to a człek chce tylko by dziecku zapewnić przyszłość
    gdyby starego zabrakło na tym padole...