  • Data: 2010-08-24 14:50:58
    Temat: Re: Tesciowa, synowa, wnuczki i mieszkanie.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MZ wrote:

    > Nie chodziło mi o zachowanie synowej, tylko o niemożliwość wymeldowania
    > przez właściciela osób trzecich z własnego mieszkania. Takie rzeczy
    > chyba tylko w Polsce.

    tak ci sie tylko wyadaje, ze tylko w polsce.

    jak wlasciciel chce rozporzadzac mieszkaniem wg widizimisie to nie
    powinien pozwalac mieszkac tam innym osobom.
    jak juz na to wyrazil zgode to jego prawo rozporzadzaniem mieszkania
    jest ograniczone.

    tak jest chyba w wiekszosci krajow, tylko sady dzialaja sprawniej i nie
    czea sie latami na przeniesienie loaktorow gdzie indziej.