eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › Re: TUI - odwoĹ?ana wycieczka, co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TUI - odwoĹ?ana wycieczka, co robic?
    Date: Mon, 28 May 2012 16:37:30 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <jq02nn$98r$1@mx1.internetia.pl>
    References: <2...@3...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.1205261030210.3432@quad>
    <8...@e...googlegroups.com>
    <jpqui3$edi$1@cougar.axelspringer.pl> <jpr19v$s1k$1@inews.gazeta.pl>
    <jptkkg$ops$1@cougar.axelspringer.pl> <1p2zbxnna219u$.dlg@piki.fixed>
    <jpvmj5$ffn$1@cougar.axelspringer.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1338215991 9499 83.238.168.227 (28 May 2012 14:39:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 May 2012 14:39:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jpvmj5$ffn$1@cougar.axelspringer.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704308
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    >>
    >>> zazwyczaj obarczają tę drugą stronę (jak w tym przypadku) winą za swe
    >>> poczynania.
    >>
    >> To z ich winy nie ma wycieczki?
    >
    > To z powody zamowienia dwóch odrębnych wycieczek, niepowiązanych ze sobą
    > dla firmy sprzedającej usługę ze sobą w żaden sposób oraz z powodu
    > odwołania jednej z wycieczek autorka wątku ma problem. Nie z powodu
    > rzekomej winy przedsiębiorstwa.

    Wina biura jest akurat bezsporna. Nie dość, że odwołało jedną wycieczkę to
    jeszcze naciągnęło klientów na oddzielenie jej od drugiej zamawianej.

    > Poszli zamowić wycieczkę pięcioosobową, dostali jedną trzyosobową, drugą
    > dwuosobową, przeczytali umowę i zaakceptowali taki stan rzeczy, mimo że
    > chcieli kupić coś zupełnie innego.

    A widzisz, czyli zamawiali coś innego. Prawdopodobnie w ogóle nie dostrzegli
    różnicy.

    > Tu jest ich wina, że zgodzili się na takie rozwiąznie, ktore im nie było
    > ani potrzebne, ani pasujące.

    Przecież było potrzebne. Wystarczyło by biuro się w całości wywiązało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1