eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Data: 2012-05-29 17:33:29
    Temat: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >>> ...
    >>>> - uniemożliwiono im to, choć pierwotnie nic nie stało na przeszkodzie.
    >>>
    >>> Problemem nie jest nawet uniemożliwienie, ale domaganie się przez
    >>> organizatora wykorzystanie wyjazdu przez tych, którym nie odmówiono.
    >>>
    >>> Nie widzę możliwosci obrony przed zarzutami przewoznika.
    >>> Do wyboru:
    >>> - odmówilismy zawarcia takiej umowy, bo nie ma w ofercie, własnie
    >>> dlatego że nie przyjmujemy odpowiedzialnosci za wycieczki zespołowe
    >>
    >> A było, że odmówili ?
    >
    > Czytasz:
    > +++
    > Nadanie nam dwóch różnych numerów rezerwacji wynika wyłącznie
    > z Państwa wewnętrznych procedur i klient nie ma na to żadnego wpływu.
    > ---
    >
    > Czyli było.
    > Skoro procedura nie przewiduje, to NIE MA W OFERCIE.
    > Skoro klient się żali, że nie mógł przeskoczyć procedury, to
    > znaczy, że tę przeszkodę widzi - odmowa nie musi być tekstem
    > "ja panu odmawiam", stalowa krata w poprzek daje ten sam efekt
    > (i program "nie da się wyklikać" też).
    >
    >>> - uczestnik nie wykupił wycieczki zespołowej, takie wspólne
    >>> potraktowanie
    >>> to dla nas koszty oraz "nieuzyskany zarobek", nie możemy godzić się
    >>> na ponoszenie kosztów czyjegos widzimisię nie uzgodnionego z nami
    >>> (i nic to, że "na gębę" była mowa, na papierze nie ma dowodu)
    >>
    >> Złozyli zamówienie emailem na taką zespołową.
    >
    > Nie widziałem tego maila.

    Nie widziałeś niczego. Przyjmj, że jest jak napisano tutaj. Ja też tak
    przyjąłem.

    > Ba, nie widziałem postu, w którym taki mail byłby wspomniany
    > (mail wysłany PRZED zawarciem umowy, bo pretensje PO aferze
    > z odwołaniem to nie umowa i nie "oferta"!), możesz zacytować?

    news:3067a50b-8a38-4793-a12b-199069089e13@3g2000vbx.
    googlegroups.com

    "Wycieczke zamowiła dla naszej piątki znajoma, któa podała wszystkie dane,
    to TUI zorganizowało to w ten sposób, że są dwie różne umowy, nie mieliśmy
    na to żadnego wpływu. Podejrzewam, że zrobili to dlatego, że są dwa różne
    porty wylotu - Poznań i KAtowice. TUI pieniądze chce oddać wylącznie
    znajomym z Katowic, wg TUI w naszej (wylot z Poznania) rezerwacji nie ma
    żadnych problemów."

    Więc generalnie zamówienie było na wspólne wakacje tylko realizacja nie. I
    ja bym się na twoim miejscu zastanowił czy jest istotne co można wyklikać na
    witrynie jak ktoś emailem zamówienie wysyła. Poza tym powołujesz się na
    wyjaśnienia biura PO fakcie, że jakieś procedury wewnętrzne ma itp itd a
    logiczne jest wskazanie okoliczności PRZED bo te akurat były znane obu
    stronom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1