  • Data: 2011-04-30 11:35:00
    Temat: Re: Szyld sklepu i wspolnota
    Od: Kunio <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-30 13:21, BartekK pisze:

    > Nie lepiej się dogadać (ze wspólnotą! nie jednym mieszkańcem)?
    > Przedstawić swoje racje - jak wspólnota ma dostawać kasę za wynajem pod
    > sklepy, to te sklepy muszą przynosić zyski, a żeby przynosiły zyski, to
    > muszą być widoczne i z szyldami. Trzeba tylko ustalić taki sposób ich
    > umieszczania, by szyldy nie były uciążliwe (wg uchwały wspólnoty, a nie
    > jednego widzimisie mieszkańca) i z głowy.

    wiadomo ze lepiej ale zrobila sie taka afera ze dostalem nawet
    wypowiedzenie umowy najmu lokalu od wlascicielki. Wyprowadzam sie za 3
    mies, a do dzisiaj dali mi termin zdjecia szyldu. bo inaczej wezwa policje
    Przedstawiciel wspolnoty sam mowil ze jemu to nie przeszkadza i jak
    dogadam sie z kolesiem nade mna to moze wisiec. Nie gadalem z nim bo w
    sumie nie widze sensu zeby to on decydowal o szyldzie.
    I teraz nie wiem czy isc do kolesia ze wspolnoty i powiedziec ze szyld
    bedzie wisial do konca lipca a pozniej go zdejme i nie bedzie sladu.
    Gorzej jak mi bedzie kazal zdejmowac natychmiast.