  • Data: 2011-04-30 11:42:40
    Temat: Re: Szyld sklepu i wspolnota
    Od: Kunio <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-30 13:38, Shrek pisze:

    > Jak i tak się wyprowadzasz, to tak zrób.

    a jak sie nie zgodzi na zadną propozycje?

    > Zapoponuj, że chcesz wynająć powierzchnię na elewacji.

    tyle ze to nie jest bezposrednio na elewacji lecz na profilach alu
    miedzy ktorymi jest cos jakby lustro zaslaniajace strop. plexe
    zamocowalem wlasnie na tych profilach na wkrety. I teraz mnie strasza
    policja i ze bede musial naprawiac
    tak to wyglada - tu gdzie lustro pod spodem jest strop.
    http://img600.imageshack.us/i/dscf0236a.jpg/