  • Data: 2011-04-30 11:38:03
    Temat: Re: Szyld sklepu i wspolnota
    Od: Kunio <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-30 13:33, Shrek pisze:

    > Lepiej - od tego trzeba było zacząć.

    rozmawialem z przedstawicielem wspolnoty i zezwolil mi powiesic - tyle
    ze byla mowa o mocowaniu na tasme dwustronną. Niestety nie mam tego na
    pismie. Teraz oczywiscie sie wypiera ze nie bylo mowy o takim szyldzie.
    Zamowilem 4m szyld na plexi i zaczalem mocowac kiedy to wyskoczyl koles
    ktory ma balkon i kazal zdejmowac. Wezwal nawet straz miejska ktora nic
    nie zrobila a ja szyld powiesilem na wkrety
    Zrobila sie afera i, jak wspomnialem, koles ze wspolnoty nakazal mi zdjac