  • Data: 2011-04-30 11:43:51
    Temat: Re: Szyld sklepu i wspolnota
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-30 13:38, Kunio pisze:

    > rozmawialem z przedstawicielem wspolnoty i zezwolil mi powiesic - tyle
    > ze byla mowa o mocowaniu na tasme dwustronną. Niestety nie mam tego na
    > pismie. Teraz oczywiscie sie wypiera ze nie bylo mowy o takim szyldzie.
    > Zamowilem 4m szyld na plexi i zaczalem mocowac kiedy to wyskoczyl koles
    > ktory ma balkon i kazal zdejmowac. Wezwal nawet straz miejska ktora nic
    > nie zrobila a ja szyld powiesilem na wkrety
    > Zrobila sie afera i, jak wspomnialem, koles ze wspolnoty nakazal mi zdjac

    Zaproponuj umowę najmu powierzchni - tam trzeba określić jak szyld
    będzie wyglądał, czy będzie podświetlony, itd, No i zapewne, że po jego
    usunięciu przywrócisz elewacje do stanu początkowego.

    A w praktyce jak i tak się wyprowadzasz, to powiedz to (a w zasadzie
    napisz - "w odpowiedzi na ... proponuję, że szyld zdejmę w terminie...
    itd. )gościowi z zarządu wspólnoty - on wystosuje pismo, że masz zdjąć,
    da pewnie termin 2 tygodnie i zagrozi, że inaczej sam zdejmie na twój
    koszt. Zanim dojdzie co do czego, to się wyprowadzisz, szyld zdejmiesz,
    elewacje naprawisz i wszyscy o sprawie zapomną.

    Shrek.