  • Data: 2023-06-28 23:20:53
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2023 o 22:49, Kviat pisze:

    > Nie ogarniam.
    > Że niby naukowcy od wirusów nie wyszli na ulice protestować, że politycy
    > nielegalnie zmieniali/wprowadzali prawo?

    A kto mówi o wychodzeniu na ulicę? Celebrci "naukowego kompromisu" (rada
    naukowa przy premierze) wręcz domagali się więcej.

    > A ktoś próbował?
    > To skąd wiadomo, że się nie dało?

    No nie dało się - SN stwierdził, że nie było powodu do ograniczania
    składów sędziowskich. Co byś nie zrobił i jak tego nie zapisał tak
    właśnie stwierdził SN.

    > Nie. Dokładnie twierdziłeś, że szczepionka nie działa.

    Jprdl... Wyrażnie pisałem o trzech miesiącach i skuteczności bez
    dopisków - czyli przeciw zachorowaniu.

    > Dopiero później zacząłeś zmieniać narrację (bo się zorientowałeś, że
    > chlapnąłeś głupotę), że skoro jej skuteczność spada, to znaczy, że jest
    > nieskuteczna. Co oczywiście jest kolejną głupotą, bo to sprzeczność sama
    > w sobie.

    Tak - jak ci się samochód zepsuje i nie działa, to znaczy że działa;)

    > I nikt nie miał wcześniej.

    Akurat ty miałeś. I sypałeś danymi jak z rękawa:P

    > A przynajmniej od momentu publikacji wyników
    > badań (m.in. tych, do których dawałem ci linki, ale w nieludzkim
    > języku), które pokazywały, że skuteczność spada.

    Wtedy pisałeś że są skuteczne a nie że spada:P

    > Z tych raportów uznanego na całym świecie naukowego instytutu jasno
    > wynikało, że szczepionka jest skuteczna. Tyle, że jej skuteczność spada.

    Z tym że do zera. I po trzech miesiącach. Znacznie wcześniej niż można
    wziąć booster. Jak coś ma skuteczność zero to znaczy że nie działa.

    > Ogarnąłeś już, że naukowcy od szczepionek nie byli w spisku i nic im do
    > tego, czy ich zalecenia (np. dotyczące obostrzeń epidemicznych) zostaną
    > wprowadzone zgodnie z prawem, czy niezgodnie?

    Oczywiście - przecież to właśnie pisałem. Nie było żadnego "naukowego
    kompromisu" - był "kompromis" epidemiologów. "kompromis naukowy" to by
    był jakby go oproacowano z socjologami, ekonomistami, specjalistami od
    ochrony zdrowia (nie tylko zakaźników), od edukacji, od psychologii, w
    końcu od prawa. NIc takiego nie nastąpiło.

    > Zacytuj jednego naukowca od szczepionek, który zalecał wprowadzanie
    > prawa/zmiany prawa dotyczącego epidemii niezgodnie z prawem.
    > Chętnie do niego napiszę i zrelacjonuję ci, co odpisał.

    Grzesiuk się liczy?

    > No to się wyjaśniło...
    > Czyli szczepią ludzi nieskuteczną szczepionką, żeby nie wyrzucić jej do
    > śmietnika?

    Poważnie są jeszcze jacy naukowcy co zalecają wykorzystanie boosterka w
    czerwcu, żeby mieć zerową odpornośc na jesieni i nie mieć prawa do
    następnego?

    > Nie. To nie jest mniej więcej tak samo.

    Jest dokładnie tak samo. Tak jak generałom nie pozwala się układać
    budżetów państw, tak zakaźnicy nie powinni mieć możliwości samodzielnego
    zarządzania epidemią. Ale częśc pomysłu da się zaaranżować - niech ci
    naukowcy się podpisują pod każdym zagadnieniem. Jakby się jeden z drugim
    musieli podpisać "naukowo" pod zamknięciem POZ, profilaktyki,
    diagnostyki na dwa lata to by żaden się nie podpisał. Na tym by się
    zakończył naukowy kompromis.

    > W czasie pokoju, masz poniekąd rację (ale też nie do końca).
    > Ale w czasie wojny brak wydatków na zbrojenia (również kosztem ludzi),

    Dalej w czasie wojny co do zasady w cywilizowanych krajach nie rządą
    generałowie.

    > Jeszcze inaczej zapytam: czy brak ograniczeń pandemii nie generuje
    > kosztów - również w cenie życia ludzkiego?

    W zasadzie teraz opracowania skłaniają się do tego... że lokdałny nie
    wpływały w sposób zauważalny na ogólną śmiertelnośc. Natomiast na
    gospodarkę, edukację miały bardzo destrukcjny wpływ.

    > Twierdzisz, że gdyby nie było ograniczeń, to umarłoby mniej ludzi i
    > byłyby mniejsze koszty?

    Dane statystyczne mówią że podobnie.

    > Twierdzisz, że epidemiolodzy to debile, bo zalecali ograniczenie epidemii?

    Twierdzę że epidemiolodzy to epidemiolodzy i niekoniecznie muszą się
    znać na reszcie zagadnień,

    > Masz na to jakieś przekonujące argumenty?
    >
    > A szumiały rację.

    Coraz częściej mają. To niepokojące.

    --
    Shrek