  • Data: 2023-06-29 17:00:35
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jun 2023 23:23:07 +0200, Kviat wrote:

    > Ty - to chyba dobrze, jak coś przynajmniej spowalnia rozwój pandemii?
    > Czy nie?

    Dobrze, jak grozi, że zabraknie respiratorow, czy innego sprzetu w
    szpitalach. Czy leków w aptekach.
    Dobrze, jak grozi paraliż kraju, bo np 30% ludzi choruje i nie
    pracuje.

    Inaczej ... jakby bez znaczenia.

    > Twierdzisz, że byłoby lepiej, z mniejszymi kosztami - również w cenie
    > życia ludzkiego, gdyby pandemia przyśpieszała? Albo chociaż nie zwalniała..?

    Patrz np UK. Johnson puscil na żywioł, potem co prawda musiał ostry
    lockdown wprowadzic ... ale zobacz podsumowanie ofiar przez 2 lata ...

    > Gdzie się tak okazuje?
    > Co do maseczek na szybko znalazłem takie coś:
    > https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1536237%2Cnosz
    enie-maseczek-nie-chroni-przed-chorobami-wirusowym-n
    aukowcy-podzieleni
    > I przecież podawałem ci wielokrotnie linki do zaleceń naukowców.

    Ale powyzej jest "podzieleni", to jakies zalecenia?
    Podzielone?

    Jeszcze pamietam, jak gdzies na początku epidemii WHO jakos unikał
    rekomendowania maseczek.

    J.