eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezyRe: Sytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy
  • Data: 2007-10-22 09:30:35
    Temat: Re: Sytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy
    Od: "Przemek M" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ffhpor$f9n$2@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Przemek M" <...@...a> napisał
    >>Czy w tym wypadku sa zmuszeni wezwac policje.
    >
    > Nie są, a przynajmniej za niezawiadomienie nie grozi im kara.
    >
    >>Czy zrobili dobrze karając 3xkwota za cos (dali na to paragon)?
    >
    > "Karać" jako kara nie mogą. Hm... jak to zakwalifikować to co zrobili.
    > Osoba zapłaciła za coś 3 razy i nie dostała ani jednej rzeczy czy dostała
    > te rzeczy za które zapłaciła?

    osoba otrzymala to co przywlaszczyla sobie - czyli 1xcos

    Może po prostu uznać, że zawarła umowę, że coś
    > kupi (trzy razy zapłaci) i przekaże je darowizną na sklep, ochronę.... w
    > zamian za niezawiadomienie... :/
    > Ale hola, hola...! Przecież osoba nie ukradła trzech rzeczy, a w protokole
    > zapisano, że trzy. W takim razie doszło do przestępstwa poświadczenia
    > nieprawdy przez pracowników (a jeśli oni nie podpisali, to może popełnili
    > podżeganie do podpisania nieprawdy przez złodzieja), złodziej też je
    > popełnił.
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1