eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy › Re: Sytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy
  • Data: 2007-10-22 16:26:28
    Temat: Re: Sytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemek M" <...@...a> napisał w wiadomości
    news:ffhn40$bko$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Ochrona sklepu popełniła błąd proceduralny. Jako pokrzywdzeni w sprawie
    mieli prawo zawrzeć ze sprawcą ugodę, na podstawie której on zapłaci
    trzykrotną wartość towaru, a oni nie będą powiadamiać organów ścigania. Ale
    w tym wypadku powinno to być w ten sposób udokumentowane. Idąc na skróty i
    wbijając 3 razy ten towar na kasie de facto to teraz obsługa sklepu ukradła
    sprawcy kradzieży 3 sztuki zakupionych przez niego rzeczy. Zakupionych, bo
    skoro nabili na kasie 3 razy rzecz, to zawarli ze sprawcą umowę.

    Z tym, ze w praktyce to nie ma większego sensu dochodzić tego przed sądem.
    W najlepszym razie, o ile uda się dowieść, że mówisz prawdę (w marketach
    jest monitoring, który rejestruje wnętrze sklepu, ale nie obejmuje on
    całości. Nie można wykluczyć, że akurat tej kasy nie obejmował, choć o ile
    czekali przy kasie na Ciebie, to najpewniej prowadzili Cię od miejsca
    kradzieży do kasy. o ale odzyskasz te trzy rzeczy za 1206 zł, a zapłacisz
    ze stówkę grzywny, jak nie lepiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1