eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy › Re: Sytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy
  • Data: 2007-10-22 09:10:42
    Temat: Re: Sytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Przemek M" <...@...a> napisał
    >Czy w tym wypadku sa zmuszeni wezwac policje.

    Nie są, a przynajmniej za niezawiadomienie nie grozi im kara.

    >Czy zrobili dobrze karając 3xkwota za cos (dali na to paragon)?

    "Karać" jako kara nie mogą. Hm... jak to zakwalifikować to co zrobili. Osoba
    zapłaciła za coś 3 razy i nie dostała ani jednej rzeczy czy dostała te
    rzeczy za które zapłaciła? Może po prostu uznać, że zawarła umowę, że coś
    kupi (trzy razy zapłaci) i przekaże je darowizną na sklep, ochronę.... w
    zamian za niezawiadomienie... :/
    Ale hola, hola...! Przecież osoba nie ukradła trzech rzeczy, a w protokole
    zapisano, że trzy. W takim razie doszło do przestępstwa poświadczenia
    nieprawdy przez pracowników (a jeśli oni nie podpisali, to może popełnili
    podżeganie do podpisania nieprawdy przez złodzieja), złodziej też je
    popełnił.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1